پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272041
صهيونيست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسيده‌اند
تاریخ انتشار : 1403/01/17 14:57:27
نمایش : 103
امام جمعه فارسان گفت: برگزاري مراسم روز جهاني قدس به عنوان روز بيعت با فلسطين، نقش محوري در حمايت جوامع اسلامي از آرمان فلسطين و مقاومت در غزه ايفا مي‌کند.صهيونيست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسيده‌اند. آنها در شش ماه جنگ به هيچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نيافته‌اند و تواني نيز براي ادامه مسير ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم.
 
‏وي تصريح کرد: ماه مهماني خدا به‌سرعت سپري مي‌شود و به عيد فطر و جايزه الهي نزديک مي‌شويم. روزهاي پر خير و برکتي بر ما گذشت و ان‌شاءالله هر کس توشه‌اي جمع کرده باشد به‌خصوص شب‌هاي قدر روزهاي باقي‌مانده را کوتاهي و کاهلي نداشته باشيم تا پايان ماه مبارک رمضان درهاي آسمان تمام شب باز است و ملک داعي دائماً صدا مي‌کند که دستگير ما باشد. اگر غفلتي بوده، در باقيمانده جبران شود.
 
امام جمعه فارسان به مسئله فلسطين اشاره داشت و بيان داشت:مهم‌ترين عرض ما امروز درباره فلسطين است. البته از سخنراني قبل از خطبه‌ها بهره برديد. حرکت نرمي را دشمنان انقلاب در چند سال گذشته راه انداختند تا در اولويت بودن مسائل فلسطين را در اذهان مردم بخصوص جوانان از بين ببرند در حاليکه مسئله فلسطين يک هدف اعتقادي و ريشه‌دار براي مردم و نظام اسلامي است بلکه بايد عرض کنم آزادسازي فلسطين بايد اولويت جهان اسلام باشد.
 
وي تصريح کرد: البته آينده فلسطين کاملاً روشن و اميدوارکننده است. امروز غير از عده‌اي غرب‌زده وابسته و خائن به آرمان‌هاي مردم کسي را در داخل کشور و حتي در بين کشورهاي جهان نداريم که به خطر اين رژيم براي جهان واقف نباشد.حتماً دنبال کرده‌ايد و دوستان جوان‌تر  مطالعه کرده‌اند که در آستانه پيروزي انقلاب، رژيم منحوس صهيونيستي و اشغالگر در مرحله تثبيت موجوديت خود بود.
 
وي اظهارداشت: مصر که مهم‌ترين کشور عربي هم‌مرز با فلسطين اشغالي بود با سازش و امضاي خيانت بار کمپ ديويد از رويارويي با دشمن خارج شد و پشت مردم فلسطين را خالي کرد. در حقيقت ارتش‌هاي عربي که مي‌توانستند به فلسطين کمک کنند خود را عقب کشيدند؛ و همان موقع روزنامه‌هاي صهيونيستي نوشتند جنگ با دولت‌هاي عربي تمام شد.
 
 امام جمعه فارسان عنوان داشت: با پيروزي انقلاب سفارت اسرائيل بسته شد اين‌ها همه نشان‌دهنده جهت‌گيري انقلاب بوده است. روز ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ شمسي قلم در دست آن روح‌الله آن مرد الهي چرخيد و به مسلمين جهان پيام داد و آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس ناميد و زمينه جرياني بزرگ و ادامه‌دار عليه صهيونيسم بين‌الملل راه انداخت؛ و امروز اين حرکت ۴5 ساله شده و اين رژيم در آستانه نابودي قرارگرفته است؛ و توطئه‌هايي که براي نابودي مسجدالاقصي و مقدسات اسلامي داشتند نقش بر آب شده است.
 
وي تصريح کرد: برگزاري مراسم روز جهاني قدس به عنوان روز بيعت با فلسطين، نقش محوري در حمايت جوامع اسلامي از آرمان فلسطين و مقاومت در غزه ايفا مي‌کند.صهيونيست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسيده‌اند. آنها در شش ماه جنگ به هيچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نيافته‌اند و تواني نيز براي ادامه مسير ندارند.
 
امام جمعه فارسان به ثبت نام در حوزه علميه هم اشاره داشت و بيان داشت:  ايام ثبت‌نام حوزه‌هاي علميه خواهران و برادران است. به اين موضوع هم دقت داشته باشيد. فعال شرکت کنيد. فرزندان خودتان را تشويق کنيد به سمت اين مراکز تربيت سربازان امام عصر تا با فعاليت بيشتري ادامه پيدا کند. اگر دشمنان ما با حمله به روحانيت قصد تضعيف مقدسات، انقلاب و ارزش‌ها را دارند و دشمني مي‌کنند بايد نسبت به اين نقشه شوم با دقت وارد عمل شد. کمترين کارش ورود به اين عرصه است؛ کمک کنيد تا اين نقشه خنثي شود. از فرزندانتان کساني که تمايل دارند در اين ثبت‌نام شرکت کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html